لیست لوازم خانگی

قیمت لوازم خانگی ال جی،قیمت لوازم خانگی در بانه،قیمت لوازم خانگی ال جی در بانه،قیمت لوازم خانگی سامسونگ

لیست لوازم خانگی

قیمت لوازم خانگی ال جی،قیمت لوازم خانگی در بانه،قیمت لوازم خانگی ال جی در بانه،قیمت لوازم خانگی سامسونگ

تناسب جنس روکش مبل با دکوراسیون محل کار

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ق.ظ

مبلمان میلاد

انتخاب مبل راحتی و سرویس خواب
همه ما اتاق خواب رو محلی برای استراحت و آرامش میدونیم و اگر اتاق خواب خودمون رو با یک سرویس خواب چوبی دیزاین کنیم حس خوبی به ما قطعا دست میده.داشتن یک سرویس خواب از جنس چوب حس آرامش زیادی به ما القا می کند.بنابراین هر کجا که چوب هست آنجا تازگی و طراوت حس خواهد شد.اما اگر قصد این رو دارین که از مبل راحتی هم داخل سالن پذیرایی استفاده کنین حتما به قد افراد خانواده دقت کنین تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.کلا مبلمان راحتی جز مواردی هستش که باید یه سری نکات رو برای انتخابش در نظر بگیرید.از جمله رنگ و جنس روکش مبل که با دکوراسیون منزل و یا محل کار تناسب داشته باشه و از همه مهمتر جنسی هستش که برای اون مبلمان راحتی استفاده شده که باید دید داخل اون رو با چی پر کردن ! در مرحله آخر هم حتما به قد افراد خانواده دقت کنین تا بتونین بهترین سایز مبل راحتی رو انتخاب کنین.
در کل دو نوع مبلمان وجود دارد: مبلمان روکش دار و مبلمان موردی. مبلمان روکش دار به آن دسته از مبلمانی اطلاق می‌شود که در آن یک پوشش نرم برای نشستن وجود دارد و در صورت نیاز در آن فنر می‌گذارند تا قابلیت ارتجاعی آن افزایش پیدا کند و سپس آنرا روکش می‌کنند، مانند مبل‌های نشیمن و کاناپه‌ها که دارای بالشتک هستند.
مبلمان موردی هم به اسباب و اثاثیه ای اطلاق می‌شود که فاقد قسمت بالشتک دار هستند، مانند: میز، ویترین،کابینت و قفسه هر یک از این دو نوع مبلمان می‌توانند از اجناس مختلفی ساخته شوند که عموماً انواع چوبی و غیر چوبی آن در بازار‌های ایران موجود می‌باشند. عمده محصولات مبله از چوب سخت (چوب جنگلی) یا چوب نرم ساخته می‌شوند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
posteq posteq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی